Autor |
Wiadomość |
Aaron Holzmann |
Wysłany: Nie 16:51, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
Skrzyknę resztę załogi, i w teren! |
|
|
Prezes Apfelbaum |
Wysłany: Nie 16:25, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
Od 27 czerwca jestem w zasadzie na wakacjach, co prawda będę uczęszczał na praktyki, ale od godz 13 powinienem być wolny. |
|
|
Aaron Holzmann |
Wysłany: Nie 16:20, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
Mogą być Kokoszki. Masz jakąś propozycję odnośnie terminu? |
|
|
Prezes Apfelbaum |
Wysłany: Nie 16:07, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
To już lepiej do Kokoszek. Na bocznicy CPNu stały kiedyś przedwojenne wagony z budkami hamulcowymi. |
|
|
Aaron Holzmann |
Wysłany: Nie 16:01, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
Raczej do Kiełpinka Nie zapominaj, że nie jestem sportowcem. |
|
|
Prezes Apfelbaum |
Wysłany: Nie 15:56, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
To był przystanek w zasadzie. Na www.kolej.one.pl były zdjęcia tamtejszych ruin, ale teraz mi ta strona nie działa.
Na reprincie mapy z lat 20tych jest zaznaczony na czerwono Bhf Brentau, po wschodniej strnie torów.
Na własne oczy tego nie widziałem, więc chętnie bym się przeszedł. Marsz z Wrzeszcza do Starej Piły? |
|
|
Aaron Holzmann |
Wysłany: Nie 15:19, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
Fotografie naprawdę przyzwoite. Czy orientujesz się może (jako wytrawny znawca historii Gdańska) czy stacja Brentau miała jakieś zabudowania?
BTW. Z załogą chcemy zorganizować wybrawę po nasypie. Piszesz się? |
|
|
Prezes Apfelbaum |
|
|
Aaron Holzmann |
Wysłany: Nie 14:47, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
To w zasadzie niewiele roboty. Najlepiej podłączyć się do magistrali węglowej przez Kokoszki, Klukowo i Owczarnię w Osowej, i dalej przez W. Kack do Gdyni. Od południa przez Leźno. Problemem była by konieczność zmiany kierunku EZT w Starej Pile (w wypadku linii do Pruszcza.
Problemem jest elektryfikacja. Było by pięknie z Osowej dojechać do Gdańska Głównego w 15 - 20 minut Nadzieją jest rozwój miasta właśnie w kierunku zachodnim. Myślę, że w takiej Osowej i Kacku mnóstow ludzi skorzystało by z SKMki. |
|
|
Prezes Apfelbaum |
Wysłany: Nie 14:40, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
Przy odbudowie linii do Starej Piły też fajnie by było, gdyby była możliwość skrętu na Gdynię i Podobnie w Starej Pile skręt na Pruszcz.
Chyba zrobię drugi fakultet na Polibudzie... |
|
|
Aaron Holzmann |
Wysłany: Nie 14:30, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
Nie wiem, czy budowa dwutorówki była by możliwa - czy nasyp nie jest za wąski bez możliwości poszerzenia - no sens był by w zasadzie tylko dwutorówkę zelektryfikowaną budować. Można by do Auchan SKM-ką dojechać
Co do przymorskiej SKM, to raczej nie ma na nią miejsca, bo zamiast niej wybudowano linie tramwajowe. Poza tym wg. projektu miała zaczynać się na stacja Gdańsk Zaspa Towarowa, która jest już nieczynna, a kończyć w Sopocie. Nie bardzo widzę możliwość poprowadzenia gdzieś w Sopocie torów do stacji... |
|
|
Prezes Apfelbaum |
Wysłany: Nie 14:25, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
Ciekaw jestem czy planują to odbudować jako dwutorową linię czy też jednotorówkę. Takie rozwiązanie choć tańsze, to jednak jest mało przyszłościowe.
Do tego przywrócenie do życia linii Pruszcz - Kartuzy i budowa Przymorskiej (?) linii SKM i Trójmiasto jest bez korków |
|
|
Aaron Holzmann |
Wysłany: Nie 14:17, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
W SKM też jest fajna opcja całodziennego - za 7 zeta (normalny) jeździsz do oporu na trasie Gdańsk - Sopot.
No ale taki całodzienny na trójmiasto byłby miły. Ja i tak cały czas czekam na połączenie Wrzeszcz - Rębiechowo (i dalej Osowa). |
|
|
Prezes Apfelbaum |
Wysłany: Nie 14:13, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
Do Kartuz chyba jeszcze nieczynne połączenie. Za to na Hel już smigają.
No, czasówki to chujowo opcja. Mi się podoba taryfa opłat w Warszawie. Zwłaszcza bilet calodzienny za 3,60, co jest równe 3 jednorazowym. Aż opłaca się kasować |
|
|
Aaron Holzmann |
Wysłany: Nie 14:10, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
O wspólnym bilecie coraz głośniej (dostaję szału przez te czasówki w Gdańsku)
Co do składów - to prawdopodobnie nieprędko - SKM szybciej zainwestuje w szynobusy do kartuz i na Hel.
No ale regularnie modernizują stare poczciwe kibelki. |
|
|